Política de Qualitat

ALBET COMERCIAL SLU, distribuïdora de productes veterinaris dedicada única i exclusivament a professionals del sector de la veterinària i als professionals de la ramaderia. 
Disposem d'una àmplia gamma de productes destinats a la sanitat animal: medicaments veterinaris, correctors per pinsos, productes d’alimentació animal i altres especialitats veterinàries que inclouen equipament i instrumental d’ús clínic. Amb un servei proper, preus únics i treballant sempre amb les millors marques en el sector de la veterinària. 

La direcció d' ALBET COMERCIAL enfoca el Sistema de Qualitat com una forma d’organitzar el funcionament de l’empresa a partir d’uns pilars bàsics com són la qualitat dels seus serveis, la satisfacció del client i la millora contínua de l’eficàcia del sistema. Per això, el Sistema de gestió de la Qualitat d' ALBET es basa en:  
-Missió: oferir productes als professionals de la salut animal, gràcies a la gestió d’un servei de confiança, integral, àgil, eficaç i de qualitat. El nostre propòsit és ser un referent com empresa de serveis de distribució de productes veterinaris, mantenint la proximitat i generant confiança als clients i proveïdors. 
-Valors: transparència, adaptabilitat, constància en el treball i proximitat amb el client. 
-Mantenir un alt nivell de seguretat i salut en el treball, complint amb la legislació aplicable i altres requisits en aquesta matèria i basant-se en el compromís de prevenció dels danys i el deteriorament de la salut.  
-La consecució, manteniment i millora del nivell de qualitat desitjat per l’empresa, només podrà aconseguir-se amb el compromís i participació de tot el personal i l’aprofitament del seu potencial creatiu i les seves habilitats. 
-Aquesta implicació s’ha d’aconseguir mitjançant la comprensió de l’efecte que sobre la qualitat del servei ofert, té les aportacions individuals, la informació, la comunicació i mitjançant l’acció dels líders en totes les àrees i nivells de l’organització. 
-La qualitat s’obté planificant, executant, revisant i millorant el Sistema de Gestió per prevenir els possibles errors. 
-Tant la Direcció com el personal de ALBET es comprometen a complir els requisits legals i reglamentaris que li són d’aplicació. 
-Compromís cap a la satisfacció de tots els clients mitjançant el compromís de tota l’organització per complir amb les seves necessitats i requisits, així com els requisits legals i reglamentaris i els propis productes. 
-Només millorant de forma contínua els processos, mètodes, serveis, etc., es pot garantir en major eficiència interna, una millor resposta a les expectatives dels clients i, per tant, millora en la seva satisfacció. 
-El personal d' ALBET independentment de quines siguin les seves funcions i responsabilitats, ha d'analitzar les dades a la seva disposició referents a les activitats que realitza en cerca d’oportunitats de millora. 
-Per aquest motiu, la millora continua ha de ser un objectiu permanent de tots i referit a totes les activitats desenvolupades a ALBET. 
-El nostre compromís amb la qualitat ens dirigeix a prestar la màxima atenció a l’evolució tecnològica i a les possibles millora que les noves tecnologies posen a la nostra disposició. 
-Es requereix la participació i col·laboració de tots, per tant, aquesta política és difosa a tot el personal de l’empresa pel seu coneixement i comprensió. Per l’aplicació efectiva d’aquest principis, és absolutament necessari el suport tant de l’equip directiu com de la plantilla. 
Rev.00.

Applus certifica a ALBET COMERCIAL SLU com empresa que aplica un Sistema de Gestió de qualitat ISO 9001 EC-1051/20
Lloc i Data d'aprovació: Vic, 13 de desembre de 2020